Borås marknad och Pizza


Bilden är från min Instagram @verreperre

Borås marknad i går levererade verkligen. Jag köpte en Obey i snapback och mössa. Blev heeelt fantastiskt nöjd! Emma satsade på en ugglemössa nu i höst/vinter. Så himla gullig!



Efter marknaden styrde vi oss mot pizzerian i Hulta där det ryktades om att det skulle finnas glutenfritt. Allt för att alla mina vänner ska bli nöjda! Beställde då en Viking - salami, lök och färska champinjoner. Mums filibaba! Förut har jag varit så mesig och oftast bara tagit en Hawaii för att jag vet hur den smakar. Men på sistone har jag blivit mer våghalsig och vågat testat nya smaker. Mycket roligare.




Bär stolt min snygga Obeymössa!

Jag och Ida orkade inte äta upp hela våra pizzor så vi bad om en doggybag. Därefter var det ett löjligt tjafs om vem av oss som skulle bära. Emma räddade situationen. "Varför håller ni inte i varsin ände?". Hahaha ja. Det kan vi ju göra!!! Rättvisan var plötsligt skipad.

Vi promenerade hem till Emma och Jasse. Där åt vi Delicato bollar och drack Bayles. Mysfredag med andra ord! ♥ Hur spenderade ni er dag goingar?

Kommentarer
kaffehörnan säger:

Ser inte alls dumt ut

2013-09-30 | 10:12:44
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note