Favoritbilder från Instagram

Tänkte bjussa på några av mina favoritbilder från min Instagram (ingen är i kronologisk ordning).

Först ut är...
En fantastiskt fin bild tagen då jag och tjejerna var i Stockholms stad. Det här kallas så vackert som Slussen (ryktet går om att det är en populär turistsevärhet, vi var ju där. Höhö).

Andra ut är...
Jag och min underbara bästa vän i Skåne på äventyr - flummar oss i bilen innan vår killkompis Satar skulle ta studenten. Gamla goa tider! Saknar något enormt.

Tredje ut är...
Idas möhippa var helt makalöst rolig!! Där fick hon minsann stå ut med ett och annat... förslagsvis ögonbindel på spårvagn i Götelaborg... ;)

Fjärde ut är... Körhelgen erbjöd inte bara sång, musik, glädje och värme utan även en otroligt vacker utsikt från min och mina rumskompisars balkong - en solnedgång syntes framåt kvällen.
Femte ut är...
 
Nallen Kalles underbara resa slog mina förväntningar med dunder och brak, tillsammans med vänner. Vi visade Kalle runt i Göteborg och fotograferade honom och oss i alla möjliga miljöer. Det var riktigt skojigt!! Här är jag en extra ordinär fotograf. Vad gör man inte för Kalle? Kommer bära med mig detta härliga minne.

Sjätte ut är...
 
Ett grymt qoute av Rihanna. TRUE STORY.

Åttionde ut är...
Jag och mamsen. Älskar henne flera varv runt jordklotet och tillbaka. Hon är min ögonsten. ♥

Nionde ut är...
Jag och Svartabää. Vi fann varandra vid första mötet. Det dröjde inte länge förrän hon var i min närhet och vi kunde gosa tillsammans. Myspys!

Tionde ut är...Världens bästa kanin ever. Han finns dessvärre inte i dag och brydde mig inte om att skaffa mig en ny kanin efter min lilla älskling Puffi. Ingen kunde någonsin ersätta honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note