En bok om Ted Gärdestad

           
Nu har jag placerat mig i sängen med en bok om Ted Gärdestad. Ska bli riktigt mysigt och spännande att läsa denna! Har alltid tyckt om honom och hans musik. Då jag gick i femman gjorde jag mitt första soloframträdande, vems låt tror ni att jag valde då? Yes, det stämmer. Ingen mindre än Ted Gärdestads "För kärlekens skull". Jag minns hur sjukt nervös jag var... mådde illa och det pirrade i magen som jag aldrig tidigare känt... då visste jag sannerligen att jag hade en mage. Oh shit. Kommer ihåg den känslan ännu, men minns hur otroligt lättad, glad och stolt jag kände mig efter framträdandet. En helt sagolik känsla!

Nåväl, nu vet ni lite om mitt förflutna... Det är inte bara Ted Gärdestad som gör mig sällskap denna söndagskväll, nej har även min lilla gossevovve Bruno bredvid mig i sängen, som ALLTID finns där om han inte har rymt. :)

Efter läsningen tänker jag välkomna John Blund. Därför önskar jag er redan nu god natt och sov så jättegott. ♥ Pussis och kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note