The Hunger Games: Catching Fire

Oboy oboyyy! Vilken sjukt intensiv onsdag. Har varit igång sedan 07:00 i morse (förberett det sista av min redovisning som var i dag). Det är verkligen studenters specialitet att vara ute i sista stund. Ingen bra egenskap dock. Efter redovisningen hade jag studigruppsträff ett par timmar, då vi pratade om vårt projektarbete och vi har även skickat in vår barnbok. Spännande!

Väl hemkommen började jag dammsuga och därefter våttorka golvet (det heter ju tydligen inte golvmoppa enligt mamma). Men ack sååå mycket roligare det låter!! Eller huur?!

Kvällens middag: Tacos (saknar min ananas och tacosås) bortsett från det var det smarrigt värre! Ljus gör dessutom tillvaron mysigare. ♥


Nåväl, för att övergå till rubriken... I kväll kl: 20:45-00:00 kommer jag sitta som fastklistrad i biosalongen med mina vänner. Då blir det nämligen att se premiären av The Hunger Games: Catching Fire. I'm so excited. Kollade nämligen nyss på trailern och den verkar riktigt braaa! Vet dessutom bloggare som har gett den bra respons. Hoppas att även filmen håller mina förväntningar. :)

Näää, dags att hoppeli hoppa i duschen nu. Blev en aning svettig efter städandet här i lägenheten! Vill inte lukta skunk eller se sunkig ut när jag ska iväg snart.

Vi hörs någon gång! Kan inte säga när. Finns plugg och andra saker på shemat. Ni märker när jag är tillbaka helt enkelt... ;) Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Celine säger:

Catching Fire är såååå bra!

2013-11-25 | 15:35:20
Bloggadress: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note