Stor lycka

I dag har jag varit på en otroligt intressant, givande och lärorik workshop om hur man kan leka med matematik i förskolan. Haha, vi var bara två stycken eftersom den inte var obligatorisk (vi har dessutom avslutat sådant som behandlar matematik) - då tänker många studenter... varför ska jag gå på det då? Jag avviker från det sättet att tänka och tänker i stället att allting kan man ha nytta av och få inspiration till att använda då jag är en färdigutbildad förskollärare!




Sitter på bussen med härlig musik i lurarna (Justin) samtidigt som det bär av till Götet. Ska nämligen hem till mamsen och Mats för att slippa åka hemifrån Borås tidigt i morgon bitti bara för att komma till min VFU, har ingen vidare lust med det. Blir skönt att träffa familjen!

Vad händer för er denna onsdag? ;D

Kommentarer
Johanna - A dream as model ♥ säger:

fin du är :D låter ju bra också!

sv: Tack, kul att du tycker det är snyggt :)

Tack för tipset, men jag redigerar exakt alla mina bilder. Kanske ska tänka mer på kontrast och inte göra alla så ljusa då :)

2013-11-13 | 17:42:20
Bloggadress: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note