Ladies Night!

God kväll på er allesammans!

Hoppas ni har haft en fin helg och att ni hittade på något extra roligt igår innan veckan tar sin start i morgon. Min gårdag var verkligen toppenbra. Den spenerades med Ida, Emma och Sandra.

Jag mötte upp tjejerna vid tåget först och sedan gick vi och handlade. Därefter åkte vi hem till min familj, där vi började med att hälsa på familjens lamm. Svårt att låta bli. Så underbar som hon är! Efter att vi hade gjort det drog vi oss inåt och började med middagen...



The dinner is served...

Kyckling med morötter, palsternacka och creme fraiche. Mums filibaba!!


Då vi var på väg till Ladies Night i Scandinavium, Göteborg. Såg vi denna härliga skylt och vi var ju BARA tvugna att fotografera med våra mobiler... I alla fall jag och Sandra. Ida och Emma var fullt upptagna med annat. ;)


Tokglada, galna och taggade tjejer innan den efterlängtade Ladies Night showen! Woow, alltså.


Denna mannen och Kenny från Bredbandsbolaget (som är utklädd till en superhjälte) pratade innan showen. Hur sköna som helst!


Vi kunde inte låta bli att ta kort med honom. Han är både frän och het! ;) Vem kan motstå en sådan snygging?!


Helt fantastiskt att komma in här... sjukt fint ljus och tillställningen var magisk!


Varmrätten: Smörstekt majskyckling serveras med paprikasås, krämig potatiskaka och zucchini fylld med morotsjulienne.


Dessert: Klassisk cheesecake smaksatt med citron på en spegel av fruktig sås baserad på skogshallon. Mycket smaskigt! Den var uppäten i ett nafs...


Visst är denna Amarulaflaskan så himla sööt? Jag fick min ljusa bebisröst då jag möttes av denna goingen vid bordet. "Nämen, gud vad sööööt".
 
Här har vi ingen mindre än Patrik Isacsson. Fräckt!


David Lindgren ville också synas i rampljuset, följt av sina snygga dansare!


Sandra och Ida verkar vara glada!!...

 
Likaså jag och Emma. Glada tjejer är vi allihopa!

Vet inte riktigt hur man ska samanfatta denna kvällen... Kan inleda med att säga att den var helt oförglömlig och fantastiskt bra. Galet bra artister - underhållning. Jag ångrade dock att jag tog klackskor när jag insåg hur mycket man skulle behöva hoppa. Haha, men vill man vara fin så får man lida pin! Är nämligen en sådan person som bara måste hoppa och svänga loss när musik spelas. Tja, alkoholen kan väl ha haft sin inverkan också... ;) Men det talar vi tyst om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note