En intensiv och händelserik torsdag!

 
Hej på er sötnosar!

Jag är nyss hemkommen från både skolan och frisören. Är helt jävla slut i hövet. Det har varit en sådan intensiv och händelserik dag. Började morgonen med biblioteketsbesök och sedan var det studiegruppsträff och efter det en timmes lunch - därefter en föreläsning om Språk och Stil som jag själv hade anmält mig till flera veckor innan. Extremt bra var den, dock mycket repetition men det kan man aldrig få nog av. Det sägs ju faktiskt att repetition ökar vårt lärande. Så varför inte dra nytta av det liksom?! :)

Efter föreläsningen gick jag till cafét i skolan och köpte mig en macka - satte mig ner vid ett bord och bara tog det lugnt. För att sedan bege mig till frisören. Frisörsalongen hade dessutom studentrabatt på 140 spänn. Underbart! Trevligt bemötande fick jag också. Vilket ALLTID är uppskattat.

Bilden jag visade frisören...


 
... och så här blev resultatet, riktigt nöjd! Wiiie :D Vad tycker ni?

Btw, denna mysiga stämning välkomnades man av då man klev in hos frisören. Underbara värmeljus och på brädan stod det "Tro, hopp, kärlek". Hur fint är det inte?

Önskar er en go torsdagskväll! Jag kommer säkerligen däcka tidigt i kväll. Som sagt, är helt jävla slut i hövet efter denna dagen. Men jag kan ingenting annat än att älska denna torsdag! Känns superbra att jag har hunnit med allt detta. Hur har er torsdag varit? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note