En fantastiskt bra fredag

Hej på er allesammans!

Någon överraskning blir det inte om jag berättar för er att jag umgicks med Cecilia i går eftersom ni som läser min blogg förmodligen redan vet det vid det här laget. Nåväl, kan berätta något som ingen av er har den blekaste aning om. Då jag var hemkommen slog jag mig ner i soffan och kollade på Ella den förtrollade. Sjukt bra!

Back to the focus of this day!
Då jag och Cecilia var inne på City Gross och handlade i går fann vi detta till vår förskräckelse...
Tycker att man borde lära sig meningen med särskrivning, särskilt om det kommer att visas för ett x antal människor. Seriöst... Det borde väl förgudsskull finnas stavningsprogram?!


Passade på att äta en tacorulle som var gratis i affären och även dricka Cola eftersom jag blev törstig. Gratis är ju ALLTID gott!


     I Cecilias kök var jag ju bara tvungen att stolt visa upp mina potatisar. För det är ju såå svårt att koka potatis liksom... ;) Haha


Nu stod middagen äntligen på bordet. Dags att käka vår lyxiga fredagsmiddag! (8

Underbara Cecilia och hennes going Lumos. Det perfekta paret! Hunden är människans bästa vän.

Tack, ännu en gång för en otroligt mysig och trevlig fredagskväll min sockertopp! Så himla roligt. Detta måste verkligen göras om snarast! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note