Cha cha bloggen


Jag skulle egentligen träffat min studiegrupp i morse var det tänkt men det var en i gruppen som inte kunde komma så då bestämde vi oss för att träffas på torsdag i stället. Kommer dock bara kunna vara med en stund då, men det är ju bättre än ingenting.

Så nu kanske ni undrar vad jag har gjort denna morgon/förmiddag? Ställde alarmet på 10:00 och sedan kokade jag havregrynsgröt - åt frukost...

... en bild säger mer än tusen ord, haha nä men! Det blev som sagt havregrynsgröt och en macka med kaviar + gurka på toppen.


Efter frukosten roade jag mig med att läsa ur denna boken: "Klara dina studier - handbok för studenter på universitetet och högskola". Den är extremt bra, intressant och lärorik! Tummar upp. Finns denna också hemma hos er och att ni faktiskt har öppnat den samt tagit fram den, så att den slipper att samla damm i bokhyllan? ;)

Så Småningom ska jag masa mig iväg till skolan för att ha mentorsgruppträff! Jag är så pepp. Eller inte... men det kommer bli bra ändå. :)

Vi hörs senare! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note