Sommarkänslor

I dag har jag haft en underbar dag på praktiken. Det har verkligen känts som riktig sommar. Vi har varit ute extra mycket med barnen i och med det fina vädret. Solen har strålat hela denna torsdag. Har därför kunnat gå axelbart och av den anledningen lyckades jag dessvärre bränna mig också. Men jag får skylla mig själv.


Tog även till vara på solen när jag kom hem genom att sätta mig ute och plugga.

Nu ligger jag i sängen insmörjd med after sun lotion, lika bra så att jag undviker risken att flagna... Dessutom är det väldigt svalkande och skönt. :)

Kommer en ny dag i morgon så nu ska jag nana. Natti natti, sussa så jättegott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note