Låt sommaren slå rot

Kommer ni ihåg denna lådan? Om ni gör det, så har ni säkert lagt märke till att den är lite annorlunda nu. Det beror på att några barn har hjälpt mig att göra saker till lådan. Barnen har pysslat, jag har stöttat dem om de har behövt hjälp att komma igång. Då har jag nämnt förslag och ideér. Så himla roligt att de var så fokuserade och upplevde att dem tyckte det var roligt! Synd att jag inte fick ta bilder på barnen då de pysslade...


På väg till bussen möttes jag av en superfin påsklilja. Var bara tvungen att fotografera.


Traskandes hem från praktiken såg jag fina vitsippor växa längs vägkanten...


Vill säga att det var helt underbart att gå hem i det underbara vädret i dag. Njöt av Säveån som rann längs bron jag passerade. Musik existerade såklart i mina lurar, lyssnade på underbara Ted Gärdestad!!

Inte långt kvar nu tills jag kunde kliva in genom dörren och ropa "hallå hallå" för att få mammas "hej" till gensvar. Kunde dock inte undgå att fotografera detta gulliga ögonblick. När fjärilarna och blommorna har vaknat till liv då vet man att sommaren är här. Lovely!


Då var det nya anställningsavtalet på skrivet som timavlönad. Har även skickat med mitt slutbetyg från gymnasiet. Börjar jobba den 15 juni. Kompis det går bra nu!

Har ni haft en hitills bra fredag? Det har jag i alla fall. Men det kanske ni redan har förstått, hehe... ;) Var dock helt slut efter ett tag då jag suttit ute och läst, så jag bestämde mig klokt nog att ta en powernap - slocknade direkt. Väl behövligt vill jag lova!

Hur ser era planer ut för denna dag? Själv har jag faktiskt ingenting planerat. Ska väl städa mitt rum I guess (det ser ut som ett krig som utkämpades i freds tid, haha eller något liknande) och äta massor av godis. Blir en mysig hemmakväll med andra ord. Det behöver man ibland. Har haft så mycket i görningen nu det senaste. Så det ska bli riktigt skönt! :) Fast jag gillar när det händer saker, fast lagom är bääst.

Kommentarer
Sofie säger:

Så fina bilder, härligt med vårblommor :)

Förstår helt, det är lugnt! Trevlig helg :) kram

2013-05-17 | 20:46:18
Bloggadress: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note