Lagom sura på kommungubbarna!

Så här gick jag klädd en gång då jag var på krogen med mina vänner. Kände för 80-tal!

Jag brukar aldrig ha några problem att sova på nätterna. Men just i natt hade jag det eftersom de sprängde bara några meter från vårt hus (de ska göra en avloppsledning) så har jag vaknat och inte kunnat somna om direkt. Jag och min familj är lagom sura på kommungubbarna vill jag lova. Ärligt talat spränga mitt i natten hur fan tänkte man där?! Idioti... Det går väl lika bra att göra det på dagen. Förstår inte meningen med att göra det på natten då alla vill sova.

Hade därför svårt att kliva upp från sängen i morse. För att jag inte kände mig helt utsövd. Men aja, yolo. Haha...

Nåväl, har i alla fall haft en bra dag på praktiken. Den har verkligen flytit på. Jobbade från 08:30-16:30.

Hoppas ni haft en lovely måndag goingar!

Kommentarer
Fashion Safari säger:

fin tröja!

2013-05-14 | 21:35:36
Bloggadress: http://nyheter24.se/nextinfashion2013/fashionsafari/
Yvonne säger:

Fin, och härlig färg på blusen! :)

2013-05-15 | 11:18:02
Bloggadress: http://yvonnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note