Keep calm and party on

I lördags var jag hemma hos min underbara vän Emma i sällskap med Ida och Camilla. Senare kom även Emil och joinade oss. Vi förfestade, åt grillspett, stekta sockerärtor och potatissallad + en supergod ost och efter det var det dags för efterrätt - chokladpudding med vaniljsås. Riktigt nice vill jag lova! Ni skulle varit med och smakat också för den delen... ;) Höh


Ida visar lyckligt upp sin sena födelsedagspresent... Doktor who!? 



Senare på kvällen drog vi in till Gretas i goa glada Götet. Vi hade en sjukt rolig kväll/natt med goa människor. Så himla härlig stämning. Spelades mest schlagerdängor. Helt underbaart om ni frågar mig! Den baren kommer helt klart få se oss igen! Det är ett som är säkert. :'D Thihi
 

Ehm öh ja? Vi är grymt nyktra här! Vad annars liksom... Haha, syns inte det? ;) Love you girls! Ni förgyller mitt liv. ♥

Ledsen för denna sena uppdatering men jag har haft så mycket annat för mig! I går var jag hemma hos mormor med familjen och fikade. Därefter hann jag knappt komma hem förrän jag skulle packa alla mina saker och bli körd till min lägenhet. Så ah, ni förstår att det har varit full rulle. Och i dag var jag på hembesök hos min brukare som jag kommer jobba hos i sommar. Har även förberett mig i biblioteket för morgondagen då vi ska ha med oss två frågeställningar. Känns nu därför extra skönt att sitta framför bloggen en stund. Eftersom den har kommit på glid det senaste.

Hoppas mina underbart fina bloggläsare mår bra denna måndagskväll och har haft en bra helg. Nyfiken på vad ni har hittat på för bus. Med tanke på att jag har babblat så mycket, hahah, blablabla. Nå, någon som vill lätta på sitt lilla hjärta? ^.^

Kommentarer
Linn ♡ säger:

ser ut som en rolig kväll :)

2013-05-27 | 20:48:00
Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note