En dag på förskolan


(Bilden har ingenting med texten att göra). Bara ÄLSKAR denna bilden, representerar mig och mina vänner perfekt - FLUM.

I dag på förskolan hade jag sångsamling, då tog jag fram gitarren, sångboken och rösten självfallet. ;) Hehe. Det uppskattades väldigt mycket! En del barn hade dock svårt att koncentrera sig men annars gick det bra. Fast min handledare tyckte jag sjöng och spelade lite för fort vilket jag ska tänka på till nästa vecka då jag kommer göra det igen i min VFU lärares närvaro. Övning ger färdighet!

Har varit extra mycket konflikter denna onsdag. Var därför näst intill helt slut när jag kom hem. Hungrig var jag dessutom, eftersom man äter pedagogisk lunch så jag hinner inte alltid äta tillräckligt. Jobbade från 07:45 - 17:00.

Nu sitter jag och mumsar lite mörk choklad med hallon. Yammi. ♥

Hoppas ni har haft en fin onsdag allesammans! Vad har ni haft för er? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note