Chillkrök var det ja!

Large
weheartit

Tur att det inte såg ut så här på vårt chillkrök. (Fast killar och tjejer). O.o Har aldrig förstått meningen med det här då kan man ju lika gärna sitta hemma och ruttna om man ändå ska hålla på med mobilen...


I går bjöd brorsan hem ett par vänner på chillkrök, hade träffat alla förut. De är sköna grabbar! Haha, vi  tjötade, dunkade musik och roade oss. Det var nice! Jag drack bara 2 cider men jag hade ändå roligt. Kan ha jävligt roligt utan alkohol. Var nästintill helt nykter. Höhö!

Nu sitter jag och chattar på Skype. Lite småtrevligt... Ska väl snart slänga mig i bingen, känner mig rätt trött faktiskt. Det är redan lördag! Får se vad jag hittar på senare. Den som lever kommer inte bli ovetandes. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note