Välkommen till min nya blogg!

Hejsan på er allesammans!

På återseende får man väl lov att säga, eftersom jag tidigare har bloggat här på Blogg.se men tröttnade då och bytte till Nattstad vilket jag fick ångra senare. Eftersom de tog sig friheten att ta bilder från en av mina kategorier. Skitdåligtoch sedan när man ifrågasätter så låtsas de som att det regnar (tar mig inte på allvar). Känns skönt att lämna den bloggdomänen bakom mig. Hoppas jag får ha kvar ALLA mina bilder här! :)

Har en header från min gamla blogg men den är för stor för att kunna ha här, så ska antingen fixa storleken någon dag om det går eller göra en ny helt enkelt. Hoppas på det första alternativet!

Känn er hjärtligt välkomna. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note