Trött och stressad

Jag känner mig sjukt trött och stressad. Vilket inte är någon bra kombination. Började 09:00 med ett Språk seminarium som var väldigt lärorikt och intressant. Sedan hade jag workshop i matematik. Därefter hade jag studigruppsträff och sist men inte minst mentorsträff. Ni förstår nog min känsla. Det är så mycket i skolan nu och paper hit och dit. Lärarna har verkligen lagt allt innan vi ska ut på VFU. Men man får helt enkelt ta en dag i sänder och försöka ta det som det kommer. I min hjärna är det just nu KAOS...

Hur mår ni denna tisdagskväll? :)


Kommentarer
Carina säger:

Ta det lugnt...allt löser sig...Kram

2013-03-26 | 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note