Mysigt att träffa familjen


Här får ni en bild på min underbara mamma. ♥
Känner stor kärlek till henne. Hon är helt enkelt bäst!

Alldeles snart är jag hemma hos min fina familj. Varför jag överhuvudtaget åkte är för att jag ska vara på min VFU i morgon, bara en dag, sedan bär det av till Borås igen. Har med mig en del pluggrejer, ska ta tag i det efter middagen då jag fått lite ny energi. Planering är det minsta som krävs nu när jag har häcken full med skolan. Vi hörs kanske senare! Puss och kram




Kommentarer
Madeleine Jonsson säger:

hur kommer det sig att du bytt blogg?

Svar: Det står i mitt första inlägg, jag bytte för att Nattstad tagit bort bilder från en av mina kategorier.
Veronica Pettersson

2013-03-20 | 16:32:19
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
Carina säger:

Du e go du!!! Tack att du e min dotter...Kram o Puss Älskar dig

2013-03-21 | 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note