Morsning korsning bloggen

I går hann jag inte blogga, mer än att jag la in ett par quotes till er. Så tänkte därför berätta hur gårdagen var. Jag var ju hos vårdcentralen och kollade upp min rygg och det var inte något som såg dåligt ut. Möjligtvis att jag är stel. Men det visste jag redan innan! Hon gav mig i alla fall rådet att bestämma tid med en sjukgymnast. Får ta tag i det (när jag nu ska hinna det). Jaja, det löser sig.

Min påsk kommer bestå av mycket tentapluggande men ska även unna mig att gå på vattengympa i kväll och i morgon hitta på något roligt med Ida för att få en paus från allt pluggande. Får även se om Sanna kommer upp i helgen! Det är välbehövligt att tänka på annat. Hjärnan går verkligen i högvarv all the time...

Hur ska ni fira er påsk? :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note