I need a break


Gick upp strax efter 08:00, hoppade in i duschen, åt frukost, borstade tänderna, därefter satte jag mig med mitt paper och har suttit här tills nu... Är uppe i 737 ord, så snart är jag färdig bör komma till 1000 innan jag kan pusta ut. Ska alldeles snart dra igång igen kände bara att jag behövde en paus. Det hjälper inte att sitta flera timmar i sträck och bara skriva. Hjärnan mår bättre av att röra på sig (tömde diskmaskinen och la in tvätt), tänka på annat - (blogga), det kan leda till nya ideér! Men se till att inte fastna, vilket är väldigt lätt hänt.

Kommentarer
Anonym säger:

Va la du kläderna i diskmaskinen? ? Hur kommer det att sluta? Kram Mamsen

2013-03-25 | 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note