Good news


I början av mars var jag på en anställningsintervju för sommarjobb inom funktionshinderverksamhet i hopp och önskan om att få jobbet!
Men de skulle återkomma efter att de hade ringt mina referenspersoner, i förrgår ringde de och frågade om jag var intresserad av att komma på en andra anställningsintervju och det är klart jag tackade ja. Vore ju otroligt korkad annars. Så i morgon gäller det! Skulle väldigt gärna vilja att ni håller både era tummar och tår för att öka min chans att lyckas! (Nä, men det skulle vara roligt om ni ville göra det). :)

Nu ska jag tänka på refrängen kära vänner, har varit en söndag med mycket plugg. Måste vara utvilad för min stora dag. Fortsättning följer... ska skriva klart mitt paper då, uppdatering kommer när jag har tid. Puss och god natt på er! ♥ Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note