Vad som har skett det senaste...


Strax några dagar innan jag tog min bloggpaus var jag på Marcus studentmottagning. Det var mycket trevligt, härligt folk och gott dessutom eftersom buffé stod på menyn. Mums filibaba!


Jag och tjejerna hade Disneymaraton hemma hos mig och då bestämde vi oss för att efterlikna våra karaktärer som vi själva hade valt. Min karaktär är inte allt för lätt att lista ut så jag ger er en liten hint... Hon kan simma. :) Vågar ni er på en gissning nu då? Btw, vi gjorde till och med en Harlem Shake video. Den dyker upp här så småningom!


Har myst med min älsklingsSanna i Göteborg. Poseidon (stoltheten själv) studerar oss bakifrån. Haha, eller? ;)


Nu har jag en alldeles egen personlig almanacka, är såå lycklig! Kommer ha med mig ord dagligen som är värda att tänka på samt min bästa vän finns på baksidan om jag skulle sakna henne allt för mycket. Vilket jag gör hela tiden. Hihi, that's awsome! ^.^

Min familj har skaffat sig ett får och ett lamm. Var där och besökte dem för ett tag sedan... Gullepluttar! Särskilt det lilla bedårande lammet. Det var svårt att släppa ögonkontakten kan jag säga. Inte det minsta konstigt. Titta bara vilken charm hon har!

Tog en tripp till Skåne för att vara med på vår vän Satars student. På första bilden ser ni en vacker svan (haha, vääldigt svårt att se). Den andra är tagen från en park i Malmö, och sist men inte minst jag och Sanna i bilen med Satars vänner på väg till hans student. På kvällen blev det dessutom ett riktigt studentfirande då vi drog ut på Klubb F krogen i Malmö och festade i stort sett hela natten. Sjukt roligt!


Denna snyggingen köpte jag på marknaden här i Borås. Underbara collagetröja! Gift dig med mig, snälla!?

Just det ja! Jag har haft bredvidgång och börjat jobba som personlig assistent. Livet leker. Bilden ska föreställa min hemstad Borås, vilket den också gör lustigt nog. Höh

Förutom allt detta har jag såklart saknat bloggen och er. ♥ Känns kul att vara tillbaka, nu måste jag bara kunna planera min tid bättre. Har börjat med skolarbeten men tentor ska även göras i augusti. Men det här fixar jag! Bara jag ger mig fan på det. YOLO. Till hösten börjar jag sjunga i Gospel kör. LÄNGTAR :D

Hur står det till med er nuförtiden mina underbara bloggläsare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note