The small can do wonders

Ibland krävs det inte mycket för att ett leende ska sprida sig på läpparna. Kollade min post tidigare i dag och fick se till min stora glädje ett litet vykort liggandes i mitt brevinkast. Det var från min fina vän Emma som just nu är borta vid världens ände - Thailand.

Like I said, det lilla kan göra underverk. ♥

Och med det sagt, tänker jag göra mina kvällsrutiner (tvätta ansiktet, smörja in det med Energigivande rengöring och Fuktgivande cremé dag/natt och sedan hoppa i säng faktiskt! Så att jag orkar gå upp 08:30 i morgon då det underbara alarmet kommer ringa och låta så otroligt vackert. Haha, eller inte. Nåväl, i vilket fall... God natt med er och sov så jättegott. :) Pussis och kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note