Give me power


Visst är det jättelåååångt efter att min vän toppade mitt hår? Höh. Det längsta ni har sett så säg? ;)

Denna onsdag har jag jobbat från 07 : 00-13:15. I väntan på bussen pratade jag med Ida i telefon. Vi båda var inte direkt i det piggaste skedet... gäspade i stort sett konstant.

När jag väl kom hem åt jag en mumsig apelsin, därefter la jag mig bums på sängen för att ta en välbehövlig powernap! Älskar verkligen att sova en stund på dagen om jag känner mig allt för trött. Det är huuur gött som helst. Har dessutom inga problem att somna på kvällen sedan.

Brukar ni också ta goa powernaps? :)

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

jag hade det verkligen superkul också! :D

2013-06-20 | 00:22:58
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/
Noomi säger:

SV: Träffa kompisar typ. Vgd?

2013-06-20 | 09:16:30
Bloggadress: http://luckys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note