It's summer and I'm wearing number 84

♥ Tröja - H&M, Shorts - Gina Tricot ♥ Armband - Ur&Penn (dem färgglada) ♥ Halsband - Guldfynd ♥ Ringar - guldiga (Glitter) och silvriga (Guldfynd) ♥ Solbrillor - saltochpeppar

Så här, om ni tittar ovan... såg jag ut då jag skulle åka till Almenäs badplats. Kändes som en typisk outfit för en badjävel (fast jag badade dock inte, utan solade bara). Nåväl, jag hade det riktigt skönt under min lediga fredag, som ni säkerligen kan förstå i och med mitt tidigare inlägg. Må hända att jag var utan sällskap men jag hade det jävligt gött ändå! :D Har även bättrat på solbrännan, det syns nog mest i facet, I guess... ;) Roligt att det tar fart någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note