Plugg i vanlig ordning

Bilderna förmedlar hur det kan se ut hemma hos mig då jag är igång med plugget (okaaj, kanske inte alla bilder för då posade jag). Nåväl, ni ser ju att jag sitter rakt och slätt på golvet, eller ja, en kudde har jag gett mig själv möjlighet att sitta på. Det är i vilket fall en av mina bästa pluggställen. För där är det inte det minsta skönt att sitta, därför på något höger och vänster pluggar jag bäst on the floor. Kanske inte så värst konsigt trots allt.

Ville bara kika in och säga hej till er så att ni vet att jag lever. Haha, hej hej hemskt mycket hej! Nu kilar jag mot nya äventyr, back to the study. Tjingeling! :)

Kommentarer
Caroline - HARDBODY SWEDEN säger:

Snygg keps då!!

2013-12-05 | 01:37:50
Bloggadress: http://hardbodysweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note