My Sunday

Denna söndag har endast tillbringats hemma. Har duschat, diskat, tvättat, lagat mat, pluggat, lyssnat på musik och pratat i telefon. Förresten påtal om att ha pluggat. Kommer ni ihåg kompletteringen "Lekteorier" som Ida hjälpte mig med för ett tag sedan? Nåväl, fick i alla fall veta i dag att den är godkänd. Jag skojar inte när jag säger att jag skuttade glatt fram till min anslagstavla och strök på den lilla lappen "Lekteorier". Så himla sköööönt! Jag kan om jag vill. :D
 
Dagens middag: Zucchini i ugn, makaroner - ketchup och sallad. Yammi!
 
Nu tänker jag ligga i soffan och glo på ett par avsnitt av min favorit julkalender. Ingen mindre än ALBERT och HERBERT. Underbart goa göteborgare!!
 

Kommentarer
Carina säger:

Puss du e bäst!! Då e du ett steg närmare examen ju!!**ler**

Svar: Pussis, jag älskar dig mamma! Jajjemen. Bara jag fortsätter kämpa så är jag ett steg närmare.
Veronica

2013-12-15 | 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note