Jag lever och frodas


Jag bjussar på en bild på mig och Sanna. Inte alls flummiga eller så, nejnej.

Hejsan på er allesammans! Både gubbar och gummor, haha.

Jag ville bara visa ett livstecken... Jag lever och frodas som rubriken lyder. Jag har två stycken händelser att dela med mig utav. Både i bilder och ord. Men det hinner jag inte berätta eller lägga upp just i kväll. Snart kommer nämligen Solsidan på Tv och ska hunnit diska lite innan dess. Så nu blir det snabba ryck *snabb som blixten springer jag ut till köket*.

Vi hörs i morgon! Hoppas ni har haft en superhärlig helg. Det har i alla fall jag haft.

STOR KRAM

Kommentarer
Madeleine Jonsson säger:

Åh tack så jättemycket för din fina kommentar :)

2013-12-02 | 14:39:35
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note