Inte långt kvar till Julafton


we♥it (collaget har jag dock gjort själv) med appen Photo Grid.

Nu vänner, är det inte långt kvar till Julafton. Det är redan den 2 december. Känner dock ingen julkänsla överhuvudtaget här hemma... Har inte börjat julpynta ännu. Får se till att göra det snart. I alla fall sätta upp stjärnan i fönstret samt ta fram ljusstaken. Längtar verkligen till Julafton eftersom det enligt mig är den absolut mysigaste stunden på året. Familjen är samlad (dock blir det bara jag, Mats och mamma detta året) men ändå. Stämningen är så underbart härlig och god mat bjuds det på! Julklapparna under granen är bara en bonus... ;)

Har ni några speciella jultraditioner? Min familj brukar äta julbord, kolla på Kalle Anka och efter det blir det julklappsöppning. ♥ En rätt "klassisk julfamilj" så att säga.

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-12-02 | 16:43:14
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen! säger:

Vinnaren av almanackan är nu presenterad i tävlingsinlägget. Gå in och se om du blev den lyckliga vinnaren! Om inte dyker det upp flera fina tävlingar fram till jul så var inte ledsen :)

2013-12-02 | 20:32:04
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note