I fredagens ära

Såhär såg jag ut tidigare i dag då jag och mamma skulle simma i Hagabadet. Haha, fast självfallet simmade jag inte i badrocken. ;) Men det förstår nog vilken människa som helst! Det är min förhoppning i alla fall. Well well. Det var riktigt avkopplande och roligt på samma gång. Eller ja, vi beslutade oss för att vara med på ett ballerinapass i vattnet och då var det fart och fläkt. Sjukt roligt!! Kände mig sååå himla graciös, haha not.
 
Sedan efter det passet slog vi oss ned i varsin fåtölj samt tog oss en frukt och te som man fick lov att ta (gratis är ju alltid gott). Inget som går att förneka. Så småningom var vi på benen igen och gick in till den varmare poolen som fanns där. Somnade nästan då jag la mig ner och bara slappnade av vid ett räcke. Hur underbart som helst!! Därefter skulle vi utmana värmen i bastun. Gött å leva!
 
Väl färdiga med avkopplandet och simmandet. Traskade vi mot bilen väldigt möra i kroppen (men jag var tydligen mest mör). Uttalade mig om att jag gärna ville flyga över marken för en sekund (eller jag hade väl inte direkt klagat om jag hade fått fick flyga en längre stund). Att simma och köra ett ballerinapass gjorde mig trött. Inte otränad. Nej nej, verkligen inte. Höh.
 
Då vi var hemkomna drog jag och Mats ut och matade de fyra fårskallarna. Gamar är dem alla vad det gäller mat, det är svårt att missa om man har ögon att se med.
 
Alltså har min fredag till mesta dels bestått av simning/ballerinapass/avkoppling och fårbesök. En härlig dag med andra ord! Hur har er fredag sett ut? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note