Hett tips: Canvastavlor

tavlor med citat i svartvitt. Text tavla med, Life is short, break the rules, love, smile. Canvastavlor till köket, sovrummet eller hallen.Vi har snygga canvastavlor med modern digital konst.Vacker tavla med kvinna, blommor och text
Jag hoppas att ingen av er har missat canvastavlor. De är ju extremt snygga och sprider härliga budskap vart än de må vara placerade. Dessutom sätter de en personlig prägel i sitt hem. I love it! Jag är verkligen förälskad i sådana här tavlor. Hade jag inte varit en fattig student (skämt åsido) så hade jag helt klart köpt två av dessa. För att direkt komma till tavlorna kan du klicka på bilderna. :)

Är ni lika förälskade i canvastavlor som jag?

Kommentarer
Cecilia säger:

Tycker också om canvastavlor, men om jag ska ha en så vill jag ha ett motiv med typ Lumos på :) kram!

2013-12-11 | 09:31:12
Bloggadress: http://www.beaugateau.blogg.se
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Fina bilder fast jag skulle nog hellre vilja ha dom som en vanlig tavla i ram :)

2013-12-11 | 23:34:59
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note