Give me food for god's sake

 Mitt i allt rensande både utanför garderoben och inuti, med förjävla go musik alltså! Blir man otroligt hungrig. Magen bara skriker: "Mat mat mat mat... Give me food for god sake!" Bäst att lyssna till sin magkänsla. Höhö. Kände mig väldigt påhittig nu.

Resultatet för min skrikande mage blev...
Dagens middag: Bacon med makaroner och sallad + ketchup för att makaronerna inte skulle känna sig ensamma.
 
Like you know. Så gick jag till Coop Forum och handlade. Då jag kommit innanför porten kikade jag i mitt postfack och såg till min "förvånad" ett litet paket ligga där gemensamt med några tidningar. Väl instigen i min lägenhet... försökte jag stilla min glädje och tanke till att fotografera vad det fanns för något i paketet för att i stället ta mig själv i kragen och plugga i två timmar. Jag kan om jag vill.
Kvällens pluggsnacks: Kiwi och "Peach  Mango" te. Mums! Jag klagar inte.
 
Snart visar jag er vad som fanns i mitt paket. Ni kan ju gissa under tiden. Om ni känner fört! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note