En helt fantastiskt bra julafton!






Varför ha en röd tomteluva på huvudet? som säkert alla andra har När man kan ha en grön som brorsan har sytt. ^.^

Tjosan svejsan på er mina fina bloggläsare!

Hoppas innerligt att ni har fått uppleva en otroligt fin julafton tillsammans med era nära och kära. ♥ Min har varit helt fantastiskt bra. Så himla mysigt att umgås med familjen. Känna kärlek, glädje, äta gott och ha det allmänt trevligt i varandras närvaro. Julklappar är bara en bonus! ;) Synd, bara att brorsan inte kunde fira den med oss - öppna julklappar som alltid. Men sådant är livet. Lika tacksam att fått dela dagen med familjen.

På tal om inget annat. Det kommer uppdatering senare i dag om min tidiga julklappsöppning hemma hos pappsen. :) Stay tuned!

God natt och kram på er! :D

Kommentarer
marina säger:

sv. Det är helt okej med mig! :) God jul till dig!

2013-12-25 | 11:12:31
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note