CHRISTMAS OUTFIT

 

Santa Claus, this is all I want for Christmas. Hur underbart vore det inte att klä sig precis såhär en dag på stan eller varför inte under ett tidigt julbord?!
Är särskilt förtjust i jackan. Gaaah... älskar vekligen detaljerna, lädret som smyger sig fram på ärmarna, längs kragen och nedåt. Det är så fruktansvärt snyggt!! Klackskorna är inte helt fel heller. Dock hade jag nog mer eller mindre snubblat fram i dem om jag hade satt mina fötter i ett par sådana. ;) Fast man brukar ju säga att övning ger färdighet. Halsbandet däremot skulle jag slippa snubbla i, förmodligen, om jag inte trasslar in mig i kedjan, haha. Har länge suktat efter ett sådant guldhalsband! Gillar verkligen detta kollaget som jag själv har knåpat ihop på Polyvore. En riktigt suverän sida!
 
Har ni hittat någon favorit/favoriter av dessa?

Kommentarer
Jasmine Lundvall säger:

Klänningen var himla söt!

2013-12-16 | 19:05:25
Bloggadress: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note