Böcker åt alla dess håll och kanter



"Jag erkänner att den kan vara ett bitskt litet djur, men man kan tämja den."

Nu har jag kommit till sängs och tänker innan jag sluter mina ögon läsa ett par sidor ur Bläckhjärta. Då kan Cecilia vara nöjd. ;) Hon vill nämligen att jag ska läsa varje dag! Vilket jag i stort sett gör, läser ju kurslitteratur fast det är förstås inte samma sak.



Från läsning till projektarbete. Som jag nämt här sedan tidigare har vi skickat in vår barnbok och i dag kom vår upplaga. Stolt studiegrupp! Hur söt är den inte? :)

Kommentarer
Cecilia säger:

Åh, ett litet citat till och med, bra jobbat! ;) <3

2013-12-03 | 20:15:37
Bloggadress: http://www.beaugateau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note