Mysiga stunder

Gårdagen spenderades hemma hos min extra mormor Tina och hennes gubbe Anders. Då lagade jag middag åt oss, det blev kassler i ugn med ost och ananas + potatis till det. Här satt vi och kollade på Wallander på kvällen men jag var såklart tvungen att föreviga oss på bild. Har inte varit i detta huset på heela sommaren! Så det var på tiden att jag kom hit.
Fina detaljer utanför deras hus. :)

I dag har jag och Tina varit och besökt hennes mamma på ålderdomshemmet. Det var såå roligt att se henne för har inte sett den kvinnan på år och dar. Dessutom blev hon riktigt glad och jag bjöd även på sång. Delad glädje är dubbelglädje. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note