Morsning korsning bloggen!


Nämen, hali hallå på er!

Vet mer än väl att vi inte har setts på ett tag. Har liksom kretsat mycket andra saker i mitt liv... Bland annat jobb och plugg. Men tänkte i alla fall att jag ska blogga då jag får tid och just nu har jag dötid på jobbet så nu passar det ju bra. Kan berätta hur min dag såg ut igår... diskade, åt frukost, lämnade saker till Röda Korset (mest kläder). Är ju en klädtokig tjej! Efter det kollade jag i affärer, handlade, sedan väl hemkommen åt jag middag och städade - dammsög så efter att jag slutat jobbet idag 13:30 ska jag hem och golvmoppa golvet. Men innan dess måste jag låna om en bok eller lämna den om det behövs.

Hoppas ni allesammans mår bra! :) Trots min dåliga uppdatering så ska ni veta att jag ändå har tänkt på er. ♥ Pussis och kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note