Kvalitetstid med min älskade mamma


Animal Bomber Jacket, Blus -  Vila ♥ Halsband - fått av mormor ♥ Armband - Ur&Pen (det rosa till vänster är från Glitter) ♥ Snapback - MonkiShorts - Rut m.fl

Precis som ovan gick jag klädd i söndags, då jag och min mor tillbringade en dag i goa gla'a Götet. Vi strosade runt i affärer och sedan åt vi lunch på Paprikan...
Beställde en laxsallad som mamma ville pröjsa. den var supermumsig, slank ner fint i kistan så att säga. Hihi, snäll mor man har. :)

Ett riktigt lyckat tidsfördriv, shopping och mat går hand i hand. De är som gjorda för varandra. Eller vad säger ni? Helt galet underbart att dessutom få kvalitetstid med sin fina mamma! Det har inte skett allt för ofta, har ju verkligen jobbat som en jäkla dåre (vilket jag har nämnt här på bloggen tidigare). Så nu vet ni det vid det här laget, hahah. ;) Men cash is the king!

Kommentarer
Jackie säger:

sv: det stämmer! :D jorå det är bra, har dock lite agresivationer över att jag inte kommer på en snygg header haha men det ordnar sig nog snart. hur är det med dig då?

2013-08-14 | 22:13:05
Bloggadress: http://jsfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note