Fullspäckad torsdag

Snapback - Monki ★ Blus - H&M ★ Ringar - Guldfynd och Glitter ★ Halsband - Fått av mormor

Denna torsdag har varit fullspäckad. I förmiddags var jag borta på Media Markt och lämnade in min systemkamera (min vän lyckades nämligen tappa den på bröllopet då vi var i Stockholm).Därefter tog jag en sväng in på ÖoB och handlade lite smått och gott. Väl hemkommen slängde jag in en styck tvätt och sedan satte jag på musik och började lägga in kläder i garderoben! Jag behöver en större garderob... Haha, det är icke lätt när det är svårt. Har även tillagat köttfärssås med spaghetti till mig och min bonuspappa. Han kommer hit om ca en timme. :) Himla trevligt måste jag säga! Köket har jag dessutom gjort fint. Känns riktigt bra.

Hur har er torsdag sett ut goingar? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note