Don't let your dreams, be just dreams.

weheartit

Men snälla rara söta du. När mina ögon sakta passerar dessa underbara bilder, får jag lust att bara sätta mig på första bästa flygplan och resa ut i världen! Upptäcka nya platser är bland det härligaste jag vet. Vill besöka New York, Thailand, Australien, Turkiet och en del andra länder också för den delen. Men något jag ska vara glad över är att jag var på körresa i Sydafrika 2012. Inte många som har det att skryta med. ;) Har även varit på Lanzarote med familjen (det var första gången jag var utomlands) om Danmark och Norge inte räknas, haha!

Har ni varit utomlands, i så fall vart reste du/ni någonstans? :)

Kommentarer
Jackie säger:

sv: jaa Ida är en grym bloggare :D

2013-08-13 | 15:41:38
Bloggadress: http://jsfoton.blogg.se
Niclas säger:

SV: I see, det är ju på tok för lite :/ Jag har tillslut nu lyckats hinna med iaf 5-6 gånger, helt okej :D

Åh Australien, dit måste du ju åka! Fantastiskt land, härliga människor och ja.. Det måste upplevas helt enkelt :D

2013-08-13 | 23:50:07
Bloggadress: http://kufuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note