Tjejkvällar ger både fika och glädje

Det var en riktigt lyckad och trevlig tjejkväll. Ulrika kände jag sedan innan men det dök upp två nya ansikten vilket alltid är lika uppskattat. Först fikade vi som ni kan se på bilderna ovan. Lägg särskilt märke till den supersöta cupcakes, den var helt galet god dessutom! Dock lika söt i smaken som den ser ut. Men mums filibaba. :)

Efter fikat bastade vi en timme och sedan gick vi upp till lägenheten igen. Slog oss ner i soffan och tjötade. Bland annat om löner inom jobb (eftersom det kan vara bra för mig att veta nu i sommar).  Jag har faktiskt aldrig tidigare haft ett jobb. Detta kommer alltså bli min första anställning. Spännande värre! Kommer tjäna egna pengar, inte illa pinkat. ;)

                                                                                                                                                      

Ledsen för er skull som har suttit och väntat på Del 2 av nallen Kalles underbara resa i Göteborg. Men jag har verkligen ingen lust att "fippla" med det nu. Men i morgon ska jag lägga upp ett inlägg! Om ingenting annat kommer i vägen.

Nu ska jag göra i ordning mig för sängen. Trots att jag inte börjar förrän 13:30 med en föreläsning. Men känner jag behöver få rutin i vardagen. Dessutom ska jag plugga till en omtenta. Därför kommer jag sikta på att gå upp senast 09:00 i alla fall. Ska nämligen läsa lite innan jag sluter ögonen. Natti natti, sov så jättegott och dröm söta drömmar. ♥

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

ja verkligen! :O :D

2013-04-04 | 11:00:14
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note