Möhippa planering, Thaimat, Powernap

 
Köpte en Chai Latte och min favoritkaka - Silviakaka som jag inte har ätit på evigheter... Mums filibaba!

Som sagt, jag och ett par vänner skulle planera Idas möhippa efter skolan. Vi satte oss på ett kafe och började brainstorma! Kom en del sjuka ideér från oss men grymt roligt och dessutom några användbara. Detta ser jag verkligen fram emot och framförallt att se Idas reaktioner. Längtar och taggar redan!! Eftersom Ida är en unik besökare så tänker jag rikta mig till henne och säga: "Du kommer få en möhippa du sent kommer glömma kära vän". ;) Be brepared! MOHAHA *evil laughter*

Efter allt planerande började magen säga ifrån (hade dessutom inte ätit någon direkt lunch) så på vägen hem stannade jag till på en Thai - Takeaway och åt maten hemma! Haha, vilket ni såklart förstod med tanke på att jag skrev ordet "Takeaway". Hihi

Efter maten tog jag en powernap på ett par minuter. GRYMT SKÖNT, vaknade dessutom piggare än när jag hade somnat. That's great! (Vissa gånger kan jag känna mig tröttare efteråt).

Brukar ni också ta en powernap när ni känner er riktigt trötta? Själv tycker jag det gör väldigt mycket. Det behöver inte vara särskilt länge, ett par minuter bara och sedan är man på benen igen! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note