Känner mig lagom mör i kroppen


Var ju på vattengympa med Ida i kväll och det var rätt så kämpigt faktiskt
(mer än vanligt). Men gött känns det alltid efteråt! Dessutom var det en snygg instruktör som man kunde vila ögonen på... Haha, det vimlar av snyggingar på Stadsparksbadet i Borås. ;) Efter passet blev jag och min vän barn på nytt. Vi åkte runt i vågorna och sedan toppade vi det med lite vuxenpoäng (för att behålla vår mognad) genom att bubbla i bubbelpoolen. Awsome monday med andra ord!

Hoppas ni också haft en fantastisk start på veckan! Ha det bäst, nu ska jag faktiskt tänka på refrängen. Ska upp någorlunda i morgon för att dra igång mina hemstudier. God natt och sov så jättegott. ♥ Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note