Hallon- och chokladsmoothie


Hoppas allt står bra till med er denna lördag! Med mig är det bara finfint. Kom nästan alldeles precis hem från ett par studenter som bor här i huset (haha, tog vääldigt lång tid att gå). ;) Satt inne hos dem och tjötade ett bra tag, vilket slutade med att de kommer över och sjunger Singstar senare i dag. Trevligt värre!

Nu sitter jag här i soffan med en hallon- och chokladsmoothie. Inte alls dumt! Känns som bra fredagsgodis om ni frågar mig.

Så här gjorde jag:

Ingredienser:
1 banan 
2 dl vaniljyoughurt
Ingen aning hur mycket mörkchoklad jag har i
1 dl hallon
5 dl mjölk (Beroende på hur man vill ha konsistensen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note