Haft häcken full...

Yeah. That's right. Har haft häcken full som sagt. I morse var jag på Språkverkstaden och skrev vidare på min komplettering därefter städade jag hemma, dammsög och våtmoppade golvet. Efter det satte jag mig vid datorn och skrev klart min komplettering så nu är det färdigt och inskickat. Känns riktigt gött!

Nu sitter jag i bilen (med en rejäl packning) på väg till mitt barndomshem. Kommer bo där i 3 veckor eftersom jag har min VFU där. Mysigt värre! :)

Hoppas er onsdag har varit bra och att den fortsätter så! Kommer nämligen inte blogga något mer i dag för jag är riktigt trött. Lär bli lite kvällsmat när jag kommit hem sedan direkt hopp i säng! Börjar 07:45 i morgon. Säger därför puss och god natt redan nu. Sov så gott och dröm söta drömmar. ♥

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

snygga byxor du :D

2013-04-18 | 12:27:34
Bloggadress: http://maddisenj.se
J O Y ▲ säger:

Åh så fin färg på byxorna!

sv: Haha åh, musiklek kör min mamma alltid på, det värsta är att hon ALLTID sjunger på låtar som fastnar i huvudet, du vet, sådana sjukt dåliga låtar!

2013-04-19 | 00:59:55
Bloggadress: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note