Gårdagen och i dag


Som ni vet förfestade jag och Annie i går hemma hos mig därefter drog vi ut på krogen. Hade en sjukt rolig kväll. Harrys har dessutom varje fredag karoke vilket jag älskar OTROLIGT mycket!! Dessutom är det extra kul när man får med sig publiken. De kom igång - klappade händerna och sjöng med när jag framförde "Dancing Queen". Den känslan är helt obeskrivlig!

Sedan inträffade något obehagligt...Gick hem helt själv och då var det två killar med otrevliga avsikter. En bil stannade till och med, blev därför tvungen att ta en annan väg. I sådana här lägen vill man inte vara tjej... Tänk att man inte ens kan gå hem ostörd. Nästa gång kommer jag sannerligen ta en taxi. Det var riktigt otrevligt. Usch.

Dessutom hade jag glömt passerkortet hemma så dröjde en stund innan jag kunde komma in till min lägenhet. Tackar gudarna för rökare just i denna stunden!! Eftersom de då kunde öppna åt mig.

Ingen snack om saken, riktigt drama i vardagen.
                                                                                                                                                           

I dag har jag varit på fotoutställningen med Ida, Ulrika och hennes vän som jag nämnde i ett tidigare inlägg, kollade även på allting som fanns i Abecitas Konstmuseum. Det fanns en del fina fotografier och tavlor samt andra saker...



 


Hihi, Ida fick också vara med på ett litet hörn.



Efter att vi hade kollat igenom hela museumet stannade vi och fikade...


Ps: Håll utkik för senare kommer jag lägga upp dagens "New in" och Del 3 av Nallen kalles underbara resa i Göteborg. Det vill du bara inte missa. ;)



Kommentarer
Amanda säger:

älskar paraply bilden!

2013-04-07 | 12:23:58
Bloggadress: http://amandaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note