Föreläsning, middag, plugg, film


Köttfärssås med spaghetti och grönsaker blev kvällens middag. Yammi!


I dag var jag på en föreläsning om akademiskt skrivande. Jösses, vad mycket det är att hålla reda på. Referenser hit och dit, och allt annat som hör till högskolan. Var man inte förvirrad tidigare så blev man det då det är ett som är säkert!

Har även pluggat inför omtentan. Segt dock att behöva göra om den överhuvudtaget med tanke på jag bara hade två fel från godkänt. Men jaja, thats life. Gör om gör rätt. Har därför skrivit ned tentans frågor (för att hoppas på att det blir samma) med två olika färger. Blått och rött. Jag lär mig bättre om jag använder färger.

Hunnit kolla på film har jag dessutom gjort, drog igång "Twilight". Den är riktigt bra. Gillas starkt!

Nåväl, hoppas ni allesammans har haft en fin torsdag och att ni mår bra! Nu ska i alla fall jag hoppa till sängs. Är riktigt trött och börjar skolan 09:00 i morgon, måste alltså gå upp 07:45 senast. Good night! Sov gott och dröm sött. :) ♥


Kommentarer
Carina säger:

Sovgott. .lycka till m tentan.

2013-04-04 | 23:55:21
Rebecca säger:

gott :)

2013-04-05 | 09:16:32
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note