Every accomplishment starts with the decision to try

Tumblr_mkk7dbobg11sn4tk1o1_500_large
weheartit

Vet att jag har sagt att jag skulle fortsätta med träningen.
Men på det senaste har jag inte haft någon lust, har känt mig väldigt stressad. Tack vare högskolan. Fast nä, har faktiskt bara mig själv att skylla. Är inte den bästa människan på jorden att planera mina studier. Dock drog jag iväg till simhallen i dag och körde 15 minuter innan vattengympan började. Vilket kändes riktigt bra!! Dessutom var det en snygg kille som höll i det denna gången... En otroligt glad överraskning! Har nämligen spanat in honom ett x antal gånger, han är i vanliga fall badvakt. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note