En helt vanlig måndag


Skjorta - Ullared, Rosett - Fått av pappsen, Halsband - Glitter, Byxor - H&M

Har nyss kommit hem från Språkverkstaden i skolan. Har arbetat med min komplettering som ska lämnas in denna veckan. Kändes riktigt bra! Nu har jag i alla fall ett hum om hur jag ska lägga upp det hela. Blir till att läsa igenom litteraturen efter att jag kommit hem från vattengympan med Ida. Allt går om man bara villl! Det har jag mer än väl insett. NEVER GIVE UP.

Hoppas allt står bra till med er denna måndag. Med mig är det bara bra i alla fall. Kanske inte så svårt att lista med tanke på mitt stora smile på bilderna ovan... ;) Hihi

Ta hand om er goingar!

Kommentarer
Rebecca säger:

fin skjorta! :)

2013-04-15 | 20:14:57
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note