Boooom baaam

Haha, i morgon smäller det serru! Då har jag och mina vänner Idas möhippa att se fram emot. Kan tyvärr inte avslöja vad vi kommer göra eftersom hon läser min blogg. Men spännande och roligt kommer det sannerligen bli!! Kan knappt bärga mig... Ni ska såklart få se bilder så småningom... Klart att ni ska få vara med på våra tokigheter (sedan hur mycket jag får dela med mig av får mina vänner avgöra). ;)

Alldeles strax ska jag krypa till sängs, ska upp 08:00 för att träna - får se vad jag hittar på för något. Har ännu inte bestämt det. Men det lutar åt en powerwalk på morgonkvisten! Ska även hinna plugga och duscha innan jag beger mig mot stan.

Sov så jättegott underbaringar och dröm otroligt söta drömmar. ♥ ♥


Kommentarer
idazander säger:

sv: Haha ja precis! Jag tycker att samhället ska sträva mot ett hälsosammare ideal, man ska ha den kropp man har utan att må dåligt bara det är ett hälsosamt sätt :)
Haha ja! Det borde jag med köpa, vart finns dom tro?:)

2013-04-30 | 08:51:38
Bloggadress: http://idazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note